poniedziałek, 18 grudnia 2023
Nowa OC Creepypasta - Megan Kelley
Imię: Megan
Nazwisko: Kelly
Wiek: 24
Wzrost: 160
Ksywa/Przydomek: Samara The Killer
Zawód/Praca: Morderczyni, Płatna Morderczyni
Data urodzenia: 18 października 1972
Data śmierci: 31 października 1996
Kolor włosów: Biały
Kolor Oczu: Ciemnoszary
Rasa: Człowiek (Kiedyś)
Rasa obecnie: Demon. Nieśmiertelna.
Przyczyna śmierci: Ciało i umysł zbezczeszczone przez kult w celu złożenia rytualnej ofiary. Celem ofiary było uzyskanie audiencji u dziwnej istoty w celu wzniesienia się na wyższy stan świadomości.
Ulubione jedzenie: Potrawy pikantne, owoce morza, kuchnie z całego kraju
Ulubione napoje: alkohol różnego rodzaje, herbaty owocowe, kawa, kawa zbożowa.
Pali papierosy: Tak
Pije alkohol: Tak
Specjalność: Tortury, Mordowanie, Skalpowanie, Operacje.
Odżywki: Tak. Różnego rodzaju narkotyki
Status: Żyje
Partner: Brak
Potomstwo: Nie ma
Piercing: Tak
Tatuaże: Nie. Ale ma w planach aby zrobić
Blizny: Brak
Orientacja seksualna: Biseksualna
Kolor włosów: Śnieżnobiały
Kolor skóry: Biały z dodatkiem Szarości
Kolor oczu: Szare
Styl Ubierania: Gotycki
Ulubiony Kolor: Czarny, Biały, Szary, Czerwony/Krwawy, Ciemny Fioletowy, Beżowe
Umiejętności: Wygimnastykowana, szybka oraz zwinna, ma dobry słuch wzrok i węch jak na człowieka.
Przyjaciele: Wszyscy mordercy z Rezydencji Slender Mana oraz sam Operator może do niego mówić Tato lub Ojcze.
Broń: Dwa duże kuchenne noże szefa kuchni z czarną rączką. Piła mechaniczna.
Hobby: Jazda Konna, Taniec, Śpiew, Granie na Instrumentach, Pisanie nut, rysowanie.
Sport: Gimnastyka, Sztuki Walki wręcz, Łyżwiarstwo, Strzelanie z łuku, strzelanie z broni.
Charakter: Powściągliwa, aspołeczna, zimna, mało emocjonalna, szorstka, drapieżna, dużo przeklina. Zaburzenie(-a): zaburzenie osobowości typu borderline, aspołeczne, Chaotyczny.
Osobowość:
Wiele osób postrzega ją jako urojoną i gorliwą czcicielkę Slendermana oraz Morderców ze względu na jej oddanie i kultowy fanatyzm dla nich.
Nie toleruje żadnego bluźnierstwa wobec Slendermana i bez wahania i miłosierdzia będzie dręczyć i zabijać tych, którzy okazują brak szacunku jej Bogu. Jest najbardziej lojalną pełnomocnixzką Slendermana i nosi ten tytuł z dumą i honorem.
Często można ją znaleźć u boku Slendermana, chyba że jest na misji lub wykonuje swoje obowiązki w posiadłości. Jeśli do pracy jest połączona z innym Mordercami Rezydencji, stara się współpracować z innymi, aby mogli zakończyć misję bez komplikacji. Chociaż wielu innych Morderców uważa ją za wspaniałą przyjaciółkę. Rozumie, jak ważni są dla Slendermana, więc bardzo ich chroni, nawet jeśli im się to nie podoba.
Ma wiele zainteresowań poza pracą, poza tworzeniem własnej broni, a czasami nawet produkuje lub naprawia broń dla innych. Przeważnie trzyma się na uboczu, ponieważ jest przyjaciółką Morderców, Demonów i innych dziwnych istot.
Moce/zdolności:Ze względu na jej uzależnienie od krwi Slendermana i jego błogosławieństwo, by służyła mu jako Morderczyni, otrzymała specjalne zdolności.
Bestialska Siła: Krew Slendermana wzmocniła jej ciało, nadając mu siłę, która pozwala jej unieść ciężar trzykrotnie przewyższający jej własną wagę. Jest to siła brutalna, dzika, pozbawiona litości. Przeciętny człowiek nie ma szans w starciu z nią. To czysta, niszczycielska moc.
Niezrównana Zwinność: Ruch postaci jest błyskawiczny, niemal niewidoczny. Unika ataków z łatwością, porusza się z gracją drapieżnika, a jej szybkość przewyższa możliwości ludzkiego postrzegania. Nawet najtrudniejszy teren nie stanowi dla niej przeszkody.
Regeneracja Nadludzka: Rany goją się w zastraszającym tempie. Złamane kości zrastają się w mgnieniu oka, a obrażenia, które zabiłyby zwykłego człowieka, dla niej są jedynie uciążliwością. Nie jest to jednak natychmiastowe uzdrowienie – poważne rany wymagają opatrunku, aby uniknąć wykrwawienia.
Wymiar Koszmaru: To jej najstraszliwsza broń. Spojrzenie w jej oczy otwiera portal do koszmarnego wymiaru, istniejącego wyłącznie w umyśle ofiary. Ten wymiar karmi się strachem, wzmacniając się z każdą chwilą spędzoną w jego wnętrzu. Doświadczenie to pozostawia ofiarę na zawsze zniszczoną psychicznie, nawet jeśli uda jej się uciec. Nie jest to atak fizyczny, lecz czysta tortura psychiczna.
Telepatia: Pozbawiona możliwości mówienia, komunikuje się za pomocą telepatii. Potrafi dotrzeć do wielu osób jednocześnie, na odległość do 6 kilometrów. Jej myśli są zimne, ostre, pełne grozy i bezlitosnego pragnienia krwi.
Mroczne Manipulowanie:
Kontrolowanie Cieni: Potrafi manipulować cieniami, tworząc z nich mroczne kształty, które mogą atakować, dusić lub odwracać uwagę ofiar. Może również ukrywać się w cieniach, stając się niewidzialną dla ludzkiego oka.
Hipnoza Szeptem: Jej szept ma hipnotyzujący efekt. Może wpływać na umysły ludzi, skłaniając ich do posłuszeństwa, wprowadzając w trans lub zasiewając w nich wątpliwości i paranoję.
Wampiryczne Uzdrowienie: Zamiast krwi Slendermana, może czerpać siłę z krwi innych ludzi. Każdy łyk krwi zwiększa jej siłę i szybkość, ale także wywołuje pragnienie i uzależnienie.
Przenikanie: Potrafi przechodzić przez ściany i inne stałe obiekty, stając się nieuchwytną dla swoich ofiar.
Zamrażanie: Jej dotyk może zamrażać przedmioty i ludzi, spowalniając ich ruchy lub unieruchamiając ich całkowicie.
Ognisty Oddech: Wypluwa z siebie płomienie, które mogą siać spustoszenie wśród jej wrogów.
Magiczne Iluzje: Tworzy iluzje, które mogą oszukać zmysły i wprowadzić ofiary w błąd, ułatwiając jej atak.
Mroczne Rytuały:
Przywoływanie Demonów: Potrafi przywoływać mniejsze demony, które mogą służyć jej jako pomocnicy w walce lub do wykonywania innych zadań.
Klątwy: Potrafi rzucać klątwy, które mogą powodować choroby, nieszczęścia lub śmierć.
Zaklęcia: Zna zaklęcia, które mogą wzmacniać jej moce, osłabiać wrogów lub manipulować otoczeniem.
Niezwykłe Zdolności:
Teleportacja: Potrafi teleportować się na krótkie odległości, unikając ataków lub pojawiając się nagle przed ofiarami.
Zmiana Postaci: Może przekształcać się w inne stworzenia, np. w wilka, ptaka lub demonicznego potwora.
Kontrolowanie Zwierząt: Potrafi kontrolować umysły zwierząt, wykorzystując je do swoich celów.
Podstawowe Funkcje:
Chwytanie i Utrzymywanie: Macki są silne i elastyczne, mogą chwytać i trzymać ofiary, przedmioty, a nawet ludzi. Mogą również służyć do wciągania ofiar bliżej, utrudniając im ucieczkę.
Uderzenia: Macki mogą zadawać potężne ciosy, które mogą zranić lub zabić ofiary. Mogą również służyć do rzucania przedmiotami lub do wybijania drzwi.
Owijanie: Macki mogą owijać się wokół ofiar, utrudniając im ruchy, a nawet dusząc je.
Przenikanie: Macki mogą przenikać przez szczeliny i otwory, ułatwiając postaci dostęp do trudno dostępnych miejsc.
Szybkie Ruchy: Macki są niezwykle szybkie i zwinne, mogą uderzać z zaskoczenia, unikać ataków i poruszać się z dużą prędkością.
Dodatkowe Możliwości:
Manipulowanie Energią: Macki mogą pochłaniać i emitować ciemną energię, która może służyć do wzmacniania innych moci, osłabiania wrogów lub tworzenia mrocznych iluzji.
Telekinetyczne Kontrolowanie: Macki mogą być używane do kontrolowania przedmiotów na odległość, np. do otwierania drzwi, podnoszenia ciężkich przedmiotów lub rzucania przedmiotami.
Krwiożercze Kolce: Macki mogą rozwijać ostre kolce, które mogą służyć do zadawania głębokich ran, a nawet do wysysania krwi z ofiar.
Przenikanie Umysłu: Macki mogą przenikać do umysłów ofiar, siejąc w nich strach, paranoję i wizje koszmarów.
Otwieranie Portali: Macki mogą być używane do otwierania portali do innych wymiarów, aby przywołać demony lub uciec od zagrożenia.
Efekt Wizualny:
Ciemna Aura: Macki mogą być otoczone ciemną aurą, która dodaje im groźnego wyglądu.
Pulsująca Energia: Macki mogą pulsować ciemną energią, co wskazuje na ich moc i groźny charakter.
Zniekształcenia: Macki mogą być zniekształcone, wygięte lub nienaturalnie długie, co dodaje im niepokojącego wyglądu.
Przykłady:
Macka chwyta ofiarę i wciąga ją do ciemnego lasu, gdzie postać może ją torturować.
Macka przebija ścianę, aby zaskoczyć ofiarę, która nie ma szans na ucieczkę.
Macka emituje ciemną energię, która osłabia wrogów i sprawia, że są bardziej podatni na ataki.
Macka przenika do umysłu ofiary, siejąc w nim strach i paranoję, co ułatwia jej kontrolowanie.
Manipulacja Środowiskiem:
Tworzenie Cieni: Macki mogą tworzyć z cieni mroczne kształty, które mogą atakować, odwracać uwagę lub straszyć ofiary. Mogą również tworzyć z cieni schronienia lub utrudniać widoczność.
Przenoszenie Przedmiotów: Macki mogą przenosić przedmioty na duże odległości, np. rzucać kamieniami w ofiary, otwierać drzwi lub podnosić ciężkie przedmioty.
Tworzenie Dróg: Macki mogą tworzyć z cieni ścieżki lub tunele, które umożliwiają postaci szybkie przemieszczanie się lub ukrywanie się przed wrogami.
Zniszczenie: Macki mogą być używane do niszczenia obiektów, np. rozbijania szyb, łamania drzew lub burzenia budynków.
Zastraszenie: Macki mogą być używane do zastraszania ofiar, np. dotykając ich twarzy, owijać się wokół ich szyi lub strasząc je w innych sposób.
Specjalne Umiejętności:
Zatrzymywanie Czasu: Macki mogą na chwilę zatrzymać czas w niewielkim obszarze, co pozwala postaci uniknąć ataku lub zyskać czas na ucieczkę.
Absorbowanie Mocy: Macki mogą pochłaniać energię z innych istot, osłabiając je i wzmacniając siebie.
Zamykanie Zmysłów: Macki mogą zamykać zmysły ofiar, np. blokując im wzrok, słuch lub węch, co ułatwia im schwytanie.
Tworzenie Iluzji: Macki mogą tworzyć iluzje, które oszukują zmysły ofiar, np. tworząc fałszywe obrazy, dźwięki lub zapachy.
Manipulowanie Pamięcią: Macki mogą przenikać do umysłów ofiar i manipulować ich wspomnieniami, np. usuwając wspomnienia, dodając fałszywe wspomnienia lub zmieniając ich postrzeganie rzeczywistości.
Efekt Psychologiczny:
Paraliż Strachu: Macki mogą wywoływać u ofiar paraliż strachu, uniemożliwiając im ucieczkę lub obronę.
Wspomnienia Koszmarów: Macki mogą wywoływać u ofiar wspomnienia koszmarów, które je dręczą i osłabiają ich psychikę.
Zniekształcenie Rzeczywistości: Macki mogą zniekształcać postrzeganie rzeczywistości przez ofiary, np. sprawiając, że świat wokół nich wydaje się zniekształcony, iluzoryczny lub przerażający.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Runy Nattvind („Nocny Pył”) Smoczycą Piaskowy Upiór (Shadow-Sand).
🌌 Runa Nattvind – Finalny Profil Imię: Runa Nazwisko przed ślubem: Nattvind (Wiatr Nocy) Nazwisko po ślubie: Czkawka Pseudonim:...
-
lQy2E8Csjq0-s5UD8UOixFCFHHei7KO0h6ZeLnZ5w1usaW7zaJU6MMPd5vNOXu4WcY4TXzMxOIWkqy6lCAfxzNusb-pryaBu7/s600/292624789_101003626021085_3...
-
Imię: Evelyn * * * * Nazwisko: Salt * * * * Wiek: 30 * * * * Płeć: Kobieta * * * * Status: Żyje * * * * Partner: Nie ma ...
-
Imię: Meissa Nazwisko: Lunara Pochodzenie: Ephedii Wiek: 17 lat Wzrost: Niska, delikatna budowa ciała. Włosy: Długie, falowane w...
















Brak komentarzy:
Prześlij komentarz